Trænger i til at få rørt jer lidt, selvom at I er på ferie? Så kan vi anbefale en tur ned af den nye motionssti, som ligger midt i Bork Havn. Her kan I få dagens motion og nyde den smukke omkringliggende natur, mens at I får pulsen op.
Langs en eksisterende sti, er der på 1000meter opstillet fem poster med 2-3 forskellige motionsredskaber hvert sted. Fordi stien løber ind igennem skoven meget tæt på fjorden, er der flere steder sørget for, at motionisterne kan se ud over vandet, mens de benytter redskaberne.
Motionsstien giver mulighed for at få trænet alt, lige fra overarme til ryg og ben. Redskaberne er lette at betjene og der er instruktioner ved alle maskiner.

Det er gratis at bruge maskinerne og de kan selvfølgelig benyttes både af børn og voksne. Der er altså al mulig grund til at tage hele familien med ud i den smukke natur og få et skud motion, selvom at I holder ferie.

Hent folderen med alle informationer samt oversigtskort her

Etableret i samarbejde med Lokalforeningen Skjern-Tarm.

Kontakt person: Formanden formand Marius Trip +45 22 56 31 81

Sponsoreret af:Feriepartner Bork Havn v/Birthe Høst

Har du spørgsmål om hjertestier, aktiviteter eller andet er du velkommen til at kontakte Lokalforeningen Skjern-Tarm.