Hjertestien går forbi søer og igennem et kuperet terræn. Der er et rigt fugleliv i området og mulighed for at sidde ned på bænke langs stien. Ved hjertestiens start er der foldere.

Ruten er ikke egnet til løb. Græsset ved stien klippes jævnligt, men der ryddes ikke for sne.

Stien går rundt om golfbanen. Det er vigtigt at respek-tere golfspillerne på banen og være opmærksom på, at de kan slå et ukontrolleret slag. Det kan indebære en risiko. Råbes der “FORE”, er det signal til at være opmærksom og evt. beskytte sig mod vildfarende bolde.

Benyt stien i den retning, der er angivet på kortet samt på skilte i golfklubben. Færdsel på golfanlægget sker på eget ansvar.

Det er tilladt at parkere på golfbanens parkeringsplads, og du kan også besøge golfbanens restaurant.

Har du spørgsmål om hjertestien, aktiviteter og lignende, er du velkommen til at kontakte lokalforeningen Greve/Solrød.